Folkelige, proffe og bryr seg om kundene!
Under årenes løp har vi lært oss at i en hektisk hverdag er det viktig med modeller som er forenklet, historier som kan knyttes til egen arbeidssituasjon, og at verktøyene skaper mening og raskt kan benyttes.
Bak alt vi har gjort ligger det mye teori, prøving og feiling, hardt arbeid, og godt ervervet kunnskap og erfaring. Vi har bestrebet oss på å forenkle slik at prosessene skulle være meningsfulle, forståelige og effektive, samtidig som det aldri skulle være tvil om vår profesjonalitet. Vi har alltid levert det beste vi har kunnet. Vi har hørt at vi aldri har gitt opp – det er fordi vi alltid har brydd oss om kundene våre. Vi har ønsket våre kunder suksess, og at menneskene skulle glede seg over å være en del av en flott virksomhet. Vi er stolte av å ha vært med kundene våre på reisen.
Vi tar alle opplevelsene og erfaringene med oss videre inn i nye samarbeid, og i det arbeidet vi skal gjøre sammen i våre foredrag og kurs i Hverdagsledelse.
Sertifiseringer
Vi benytter, og er blant annet sertifisert på anerkjente verktøy som; Business Modelling fra Strategyzer, LIFO, CheckPoint360, 4Mat, Effect – Effektive lederteam
Siri E. Abrahamsen
tlf. 911 02 866
Siri Abrahamsen jobber som prosesspilot, coach og terapeut i Siri Abrahamsen Consulting AS med konseptet Livet&Lederskapet, og er spesialisert innen lederutvikling, ledersparring og terapi.
Siri er:
målbevisst, resultatorientert, har helhetsblikk, entusiastisk, relasjonsbygger, kreativ problemløser og har stayerevne. Hun liker å bruke humor, utfordre og skape motivasjon og engasjement!
Ledererfaring
Siri har lang erfaring som leder, konsulent, coach og fasilitator. Hun har jobbet både strategisk og operativt og i både norske og utenlandske selkaper fra små private til større konserner.
Utdannelse og bakgrunn
Siri er utdannet Diplom Markedsøkonom ved Institutt for Høyere Markedsføring (IHM) i Oslo samt utdannet som Executive Coach innenfor NLP og har diverse sertifiseringer som anvendes i leder- og teamutvikling. Hun er også utdannet konstellatør og veileder innen familie og organisasjon, ved Hellinger Instituttet i Norge.
Trude Falck Bjånes
tlf. 908 39 886
Trude Falck Bjånes jobber som prosesspilot og fasilitator i workshops og som sparringspartner for ledere og styrer i it`s timeout as
Trude er:
strategisk, fremtidsorientert, kreativ og evner å tenke nytt. Hun er flink med mennesker, en relasjonsbygger, nysgjerrig, tilstede og bryr seg. Hun evner å se det store bildet og har sansen for de små detaljene som utgjør den store forskjellen.
Ledererfaring
Trude har lang leder– og bransjeerfaring fra IKT, media og humanitær organisasjon. Hun har dokumenterte resultater innen personal – og teamutvikling, strategisk planlegging, tjeneste -og produktutvikling, markedsføring og events.
Utdannelse og bakgrunn
Trude er utdannet diplom markedsøkonom fra NMH, har Masterprogram fra BI i e-business og styrekompetanse. Hun er også sertifisert Executive og Associated Certified Meta Coach ACMC, LIFO sertifisert og har med seg ulike verktøy til bruk i utvikling av team, ledere- og medarbeidere.